tytuł

Czyli kurs na strategiczne myślenie...

piątek, 8 marca 2013

Cover Photo: nowa przestrzeń reklamowa


8 marca- dzień kobiet.
Zamiast skupić się na kreacjach kartek z życzeniami w Social Media (spokojnie, na to też przyjdzie pora) prześledzimy dzisiejsze zmiany.
Prócz tego, że zajawili nowy układ profil, więcej tutaj: https://www.facebook.com/about/newsfeed
To pokazały się już nowe powiadomienia w newsfeedzie o polubionych stronach przez naszych znajomych.
Teraz widzimy miniaturę polubionego profilu, z profile picture i cover photo.
O słodka naiwności...jakie to piękne narzędzie dodatkowego dotarcia z przekazem naszej marki do nowego grona odbiorców. Ba z poziomu naszej tablicy możemy od razu (przez specjalny button) polubić ten Fanpage.

I tak w piątek, piąteczek, piątunio mamy wysyp branżowych (ale i nie tylko) cover photo z różnymi zabiegami jak jeszcze bardziej przekonać do siebie rzesze przyszłych fanów.
Na pierwszy rzut agencja K2.

Powtórzenie logotypu- bo ten w profile picture w miniaturze może być niezauważalny.
Spójna, wyróżniająca się grafika. Brawo- dobra robota.

Podobny, chociaż mniej dosadny sposób klub Sztuczki.

Spójna kolorystyka. Logotyp przeniesiony do Cover photo: good job. Plus 10 za szybki response na zmiany (poza branżą reklamową).

I na koniec. W myśl pokażmy w pierwszej kolejności to co mamy najlepsze, czyli naszych pracowników.
+Interactive Solutions  w kobiecym, romantycznym wydaniu.


Super, czekam na więcej i sama się zastanawiam co możemy zrobić WOW na Fanpage'u +Valkea Social Media