tytuł

Czyli kurs na strategiczne myślenie...

wtorek, 26 lutego 2013

Wilkinson lof

Luty już prawie za nami.
Opadł kurz po największym wydarzeniu tego miesiąca, mianowicie Walentynkach, które w mediach społecznościowych odbiły swoje piętno zarówno wśród zwolenników, jak i moich ulubionych haterów.
Dla tych, których ominęło zakochane szaleństwo gorąco polecam: "walentynkowy przegląd Social Media" w nowym marketingu:
Zbiór akcji wykonywanych tego dnia przez tzw. branżę z roku na rok wygląda coraz ciekawiej, chyba zacznę już coś kombinować na zaś...
Ale to co z mojej strony zasłużyło na uwagę to ukochana i cytowana wielokrotnie w moich strategiach marka Wilkinson.
Dla nieprzytomnych, jest to firma produkująca gadżety do usuwania owłosienia dla niej i dla niego.
Jestem olbrzymią fanką ich komunikacji na FB, ale to inna historia. Tym razem zaskoczyli nas piękną akcją miejską wykreowaną przez paryską (city of love) agencję +JWT Paris.
Prosty, intuicyjny przekaz w przestrzeni miejskiej z elementem zaskoczenia i uroku, jakiemu poddajemy się tego dnia. No nic dodać, nic ująć. Tylko oglądać i share'ować.


Ps.
Dla zainteresowanych bardzo polecam stronę WWW twórców:
http://www.jwt.com/jwtparis
Moim zdaniem, nie dało się lepiej wykazać swojego przywiązania do tworzenia społeczności..